Την ώρα που η ελληνική κυβέρνηση επαίρεται για τα μέτρα λιτότητας στο
εσωτερικό και στο εξωτερικό κάνοντας λόγο για success story, πίσω από
τη σκηνή, η χώρα βιώνει μια ανθρωπιστική τραγωδία»
σημειώνει το περιοδικό Focus, επισημαίνοντας ότι μετά από μερικές
εβδομάδες «χαλαρότητας» οι διαδηλώσεις επέστρεψαν στους δρόμους.
Το ερώτημα που τίθεται από το περιοδικό είναι: «Οι πολίτες έχουν σιωπηλά παραιτηθεί στη μοίρα τους, ή πραγματικά άρχισαν να νοιώθουν κάποια βελτίωση;»
Ως παράδειγμα επιτυχημένης κυβερνητικής σκηνικής παρουσίας για να προωθηθεί αυτή η πολιτική της επιτυχίας, το περιοδικό αναφέρει τα εγκαίνια στην Ολυμπία Οδό όπου μετέβησαν Σαμαράς, Βενιζέλος και εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ για να στήσουν, όπως επισημαίνει, παράσταση για τα ΜΜΕ, αφού μηχανήματα και εργάτες τοποθετήθηκαν για να τα δει το κοινό και από τότε δεν εκτελείται καμιά εργασία.
Σύμφωνα με το περιοδικό, η εταιρία έλαβε επιδότηση 60 εκ. ευρώ για την επανέναρξη των εργασιών. Παρά το γεγονός ότι δεν εκτελούνται εργασίες, οι εργολάβοι αύξησαν τα διόδια για τον αυτοκινητόδρομο που δεν υπάρχει και έτσι οι πολίτες θα πληρώνουν σύντομα 12 ευρώ για την απόσταση Αθήνα-Πάτρα, σε δρόμο μιας λωρίδας κυκλοφορίας και υψηλό κίνδυνο ατυχημάτων τη στιγμή που το 2007 πλήρωναν 4 ευρώ.
Εν συνεχεία γίνεται αναφορά στις προειδοποιήσεις του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γ. Προβόπουλου, για το γεγονός ότι ακόμη και υγιείς επιχειρήσεις απειλούνται με χρεοκοπία, λόγω της ανυπαρξίας πιστώσεων από τις τράπεζες. Γίνεται ακόμη αναφορά σε αιτιάσεις επιχειρηματιών ότι για την παροχή χρηματοδοτήσεων από τα ευρωπαϊκά ταμεία απαιτούνται μέχρι και υποθηκεύσεις προσωπικής ακίνητης περιουσίας.
Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου της Αθήνας, Π. Ραβανής, αναμένεται το κλείσιμο περίπου 60.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
ΠΗΓΗ: euro2day
Το ερώτημα που τίθεται από το περιοδικό είναι: «Οι πολίτες έχουν σιωπηλά παραιτηθεί στη μοίρα τους, ή πραγματικά άρχισαν να νοιώθουν κάποια βελτίωση;»
Ως παράδειγμα επιτυχημένης κυβερνητικής σκηνικής παρουσίας για να προωθηθεί αυτή η πολιτική της επιτυχίας, το περιοδικό αναφέρει τα εγκαίνια στην Ολυμπία Οδό όπου μετέβησαν Σαμαράς, Βενιζέλος και εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ για να στήσουν, όπως επισημαίνει, παράσταση για τα ΜΜΕ, αφού μηχανήματα και εργάτες τοποθετήθηκαν για να τα δει το κοινό και από τότε δεν εκτελείται καμιά εργασία.
Σύμφωνα με το περιοδικό, η εταιρία έλαβε επιδότηση 60 εκ. ευρώ για την επανέναρξη των εργασιών. Παρά το γεγονός ότι δεν εκτελούνται εργασίες, οι εργολάβοι αύξησαν τα διόδια για τον αυτοκινητόδρομο που δεν υπάρχει και έτσι οι πολίτες θα πληρώνουν σύντομα 12 ευρώ για την απόσταση Αθήνα-Πάτρα, σε δρόμο μιας λωρίδας κυκλοφορίας και υψηλό κίνδυνο ατυχημάτων τη στιγμή που το 2007 πλήρωναν 4 ευρώ.
Εν συνεχεία γίνεται αναφορά στις προειδοποιήσεις του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γ. Προβόπουλου, για το γεγονός ότι ακόμη και υγιείς επιχειρήσεις απειλούνται με χρεοκοπία, λόγω της ανυπαρξίας πιστώσεων από τις τράπεζες. Γίνεται ακόμη αναφορά σε αιτιάσεις επιχειρηματιών ότι για την παροχή χρηματοδοτήσεων από τα ευρωπαϊκά ταμεία απαιτούνται μέχρι και υποθηκεύσεις προσωπικής ακίνητης περιουσίας.
Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Βιομηχανικού και Εμπορικού Επιμελητηρίου της Αθήνας, Π. Ραβανής, αναμένεται το κλείσιμο περίπου 60.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
ΠΗΓΗ: euro2day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου