Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Αυτό είναι το εθνικό πλοίο της Ελλάδας



Als®Class 100 Multi-Purpose Corvette
(ΚορβέταΠολλαπλώνΡόλων)
Γενικά
Η Κορβέτα ‘Als®Class100’, είναι μια Μονάδα Κρούσης Επιφανείας 
πολλαπλών ρόλων / αποστολών, κατάλληλα εξοπλισμένη για την 
επιβολή ισχυρού πλήγματος στον αντίπαλο για την απόκτηση και 
διατήρηση του θαλάσσιου ελέγχου στις περιοχές των Ναυτικών 
Επιχειρήσεων.Είναι εξοπλισμένη με τα πλέον σύγχρονα οπλικά 
συστήματα και συσκευέςηλεκτρονικού πολέμου, χαρακτηρίζεται 
δε από ισχυρά χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας 
(τεχνολογία stealth), με μειωμένη ακουστική, θερμική και 
μαγνητική υπογραφή.Το σκάφος διαθέτει επιχειρησιακές ικανότητες 
σε όλες τις μορφές πολέμου και είναι κατάλληλα εξοπλισμένο 
για επιχειρήσεις σε κορεσμένο και μικτό επιχειρησιακό περιβάλλον 
όπως το Αιγαίο.Η Κορβέτα ‘Als®Class100’ είναι σχεδιασμένη 
να επιχειρεί σε ανοικτές και κλειστέςθάλασσες, κάτω από δυσμενείς
καιρικές συνθήκες με ασφάλεια, διαθέτοντας παράλληλα μεγάλη 
ικανότητα αυτοπροστασίας έναντι κάθε απειλής.Το σκάφος διαθέτει 
ιδιαίτερα ανεπτυγμένες δυνατότητεςανθυποβρυχιακής δράσης, οι
οποίες και ενισχύονται και με την παρουσία και δυνατότητα επιχειρησιακής 
εκμετάλλευσης οργανικού ελικοπτέρου τύπου Seahawk.
Τα οπλικά συστήματα που διαθέτει το σκάφος επιτρέπουν τον εντοπισμό, 
παρακολούθηση και ταυτόχρονη προσβολή πολλών διαφορετικής 
μορφής στόχων.Η Κορβέτα ‘Als®Class100’ διαθέτει ικανοποιητικό εκτόπισμα, 
μεγάλη ακτίνα ενεργείας και αυτονομία, ταχύτητα και ευελιξία και είναι 
εξοπλισμένη με ένα υπερσύγχρονο και ευέλικτο σύστημα πρόωσης 
(CODAG-συνδυασμός αεριοστρόβιλου και μηχανών ντίζελ).
Σε θέματα απόδοσης και επιχειρησιακής ικανότητας, η Κορβέτα Als®Class100,
κατατάσσεται στην πρώτη γραμμή από άποψη ανταγωνιστικότητας 
με όλες τις γνωστές κορβέτες, και ιδιαίτερα με την νέα υπό κατασκευή 
Τουρκική κορβέτα
(AdaClass).
Κύρια χαρακτηριστικά
Βασικές διαστάσεις:
Ολικό μήκος: 105.58 m
Πλάτος: 15.48 m
Βύθισμα: 4.25 m
Ακτίνα ενεργείας με οικονομική ταχύτητα 15 knots: 4,450 nm
Εκτόπισμα σε κατάσταση πλήρους φόρτου: 2,825 t
Ηλεκτρική εγκατάσταση:
Ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη: 4 x800 kW
Αυτοματισμός: IPMS + IBS
Ελικόπτερο:Κατάστρωμα ελικοπτέρου +
Υπόστεγο ελικοπτέρου για Aegean Seahawk ή NH90
Σύστημα πρόωσης:
Κύρια πρόωση: CODAG2 x MTU diesel engines
1 x GE LM 2500 gas turbine
Έλικες: 2 x Rolls-Royce five blades CPP
Μειωτήρεςστροφών: 3 x RENK gears
Πηδάλια: 2 x Rotary Vane
Σύστημα πρόωσης
Η κορβέτα είναι εξοπλισμένη με ένα
ευέλικτο σύστημα πρόωσης (
CODAG-συνδυασμός αεριοστρόβιλου και μηχανών ντίζελ).
Η ταχύτητα των κινητήρων ντίζελ για λειτουργία με ή χωρίς αεριοστρόβιλο
ρυθμίζεται από δύο κύριους μειωτήρες στροφών πολλαπλών εισόδων.
Ένας μειωτήρας στροφών (cross-connectgear) συνδέεται με τους κύριους μειωτήρες
στροφών και μεταδίδει την ισχύ του αεριοστρόβιλου σε ίσα μέρη στις έλικες.
Ειδικότερα και οι δύο έλικες μπορούν να λειτουργούν με ένα ή και δύο κινητήρες ντίζελ.
Ηχομονωτική κάψουλα κύριων μηχανών
Υπολογισμός ταχυτήτων
(δύο μηχανές ντίζελ MTU και ένα αεροστρόβιλο LM2500):
Οικονομική ταχύτητα με μία ή δύο μηχανές ντίζελ: 15 knots(με ένα ή δύο άξονες)
Μέγιστη συνεχής ταχύτητα με όλους τους κινητήρες: 28.5 knots(στο 85% MCR)
Μέγιστη ταχύτητα με όλους τους κινητήρες: 29.7 knots(στο MCR)
Ηλεκτρική εγκατάσταση
Η παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας θα παρέχεται σύμφωνα με τους κανόνες
και τους κανονισμούς του Γερμανικού Νηογνώμονα. Η διανομή της ηλεκτρικής 
ενέργειας θα είναι σύμφωνα με τη STANAG1008, Edition8.
Η ηλεκτρική εγκατάσταση αποτελείται από τέσσερα (4) ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη.
Δύο ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη είναι εγκατεστημένα στο διαμέρισμα ηλεκτρομηχανών 
και δύο είναι εγκατεστημένα στο διαμέρισμα του αεριοστρόβιλου
Ο σχεδιασμός βασίζεται στη φιλοσοφία ότι δύο ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη
θα είναι ικανά να αντιμετωπίσουν τις απαιτήσεις του μέγιστου φορτίου του σκάφους.
Προβλέπονται δύο κύριοι πίνακες, ο καθένας εγκατεστημένος σε άμεση
γειτνίαση με τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη. Και οι δύο κύριοι πίνακες διασυνδέονται
και μπορούν να λειτουργούν υπό συνθήκες NBC.
Για μείωση των επιπέδων θορύβου και κραδασμών, τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη 
είναι τοποθετημένα σε ηχομονωτικές κάψουλες με αντικραδασμική έδραση.
Ηλεκτρομαγνητική υπογραφή
Η ηλεκτρομαγνητική υπογραφή του σκάφους θα μειωθεί με την εφαρμογή των 
ακολούθων κατασκευαστικών διατάξεων:
-Τεχνολογία Stealth
–Εφαρμογή της αρχής της εκτροπής για την γάστρα και την υπερκατασκευή
 (Διάθλαση / εκτροπή κυμάτων). Κλίση 120 προς τα μέσα / έξω των
πλευρών του σκάφους για μείωσης του ίχνους της ηλεκτρομαγνητικής υπογραφής.
-Αποφυγή δημιουργίας τριέδρων γωνιών.
-Εγκατάσταση των μηχανισμών πρόσδεσης , αγκυροβολίας, καθέτων
εκτοξευτήρων και συρόμενου σόναρ εσωτερικά του σκάφους
-Επιλογή όπλων τεχνολογίας stealth
-Κλειστή υπερκατασκευή, κλειστά παραπέτα
-Τα παράθυρα της γέφυρας θα είναι αντανακλαστικού τύπου
-Κρυφά ανοίγματα και χρήση πλεγμάτων RCS
-Εγκατάσταση ολοκληρωμένου ιστού
Συμπεριφορά στη Θάλασσα
Το σκάφος είναι κατάλληλο να επιχειρεί σε κλειστές και ανοικτές θάλασσες
κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες.Όλα τα προβλεπόμενα από την
STANAG 4154 κριτήρια λαμβάνονται υπόψη για τις διάφορες ταχύτητες.
Προβλέπεται η εγκατάσταση ενός ζεύγους σταθερών πτερυγίων
σταθεροποίησης (non-retractable fin stabilizers).
Ευστάθεια
Η Κορβέτα, έχει σχεδιαστεί για να ικανοποιεί τα κριτήρια σε άθικτη και μετά
από βλάβη κατάσταση καθώς επίσης τα κριτήρια για εφεδρική άντωση,
όπως αυτά ορίζονται στο NAVSEA Design Data Sheet (DDS)0791for
 "OceanUnlimited"operation, ή ισοδύναμα κριτήρια που
καθορίζονται από τους κανονισμούς για την ευστάθειαπολεμικών πλοίων.
Το σκάφος υποδιαιρείται σε 11 στεγανά διαμερίσματα με τα 10 στεγανά
 διαφράγματα να εκτίνονται τουλάχιστον μέχρι το κατάστρωμα του
ελικοπτέρου.Σε συνθήκες βλάβης το σκάφος μπορεί να επιβιώνει
ακόμα και σε περίπτωση κατάκλισης δύο συνεχών στεγανών διαμερισμάτων.
Το σύστημα αερισμού κλιματισμού είναι σχεδιασμένο με τέσσερις
ανεξάρτητες ζώνες πυροπροστασίας.
Κανόνες και κανονισμοί
Το πλοίο θα σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και ελεγχθεί σύμφωνα με τις
απαιτήσεις και τους κανονισμούς που ισχύουν για πολεμικά πλοία.
Γενικά οι ακόλουθοι κανόνες και κανονισμοί θα ακολουθηθούν κατά περίπτωση:
-NATO Naval standards, e.g. STANAG’s
-Navy standards, e.g. US
-Mill
-Spec
-ISO standards
-Rules of International Regulatory bodies (IMO, SOLAS, MARPOL, etc.)
Βοηθητικά συστήματα
HVAC
–Θέρμανση, αερισμός και κλιματισμός
Περιβαλλοντικές συνθήκες:
Εξωτερική θερμοκρασία: -10 ° C-+ 45° Cmax,
Θερμοκρασία θαλάσσης: + 5 °C-+ 35 ° Cmax,
Μέγιστη σχετική υγρασία: 70 –100 % max,
Θερμοχωρητικότητα αέρα: 105 kJ/ kg
Προβλέπεται η εγκατάσταση ενός συστήματος κλιματισμού αποτελούμενο
από δύο πλήρως αυτοματοποιημένες ψυκτικές μονάδες, ικανότητας περίπου
700 kW έκαστη.
Χώροι οι οποίοι δεν ανήκουν στο σύστημα κλιματισμού θα αερίζονται.
Για να μπορεί το σκάφος να λειτουργεί αποτελεσματικά και με ασφάλεια
για μεγάλο χρονικό διάστημα σε κατάσταση πυρηνικής και βιοχημικής
απειλής (NBC Warfare), το προσωπικό και ο εξοπλισμός απομονώνονται 
και προστατεύονται από τις εξωτερικές συνθήκες από ένα κλωβό (NBCD Citadel).
Ο κλωβόςθα ευρίσκεται συνεχώς σε υπερπίεση σε σχέση με το εξωτερικό 
περιβάλλον και τα όριά του θα είναι αεροστεγή.Το σκάφος έχει χωριστεί σε
τέσσερις (4) ανεξάρτητες κλιματιστικές ζώνες.Σύστημα έρματος
Το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα έρματος για την ρύθμιση 
της διαγωγής και της ευστάθειας του πλοίου με την πλήρωση, μετάγγιση και
άδειασμα των δεξαμενών έρματος.Σύστημα πυρκαγιάς και πλύσης καταστρώματος
Το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα κατάσβεσης 
πυρκαγιάς τύπου βρόχου, το οποίο θα αποτελείται από τέσσερις (4) 
κύριες ηλεκτροκίνητες αντλίες πυρκαγιάς
Σύστημα ψεκασμού εξωτερικών επιφανειώνΗ πλύση / ψύξη των εξωτερικών 
επιφανειών του σκάφους σε κατάσταση πυρηνικής ή βιοχημικής απειλής 
(NBC Warfare), θα πραγματοποιείται από ένα σύστημα ψεκασμού θαλασσινού νερού
μέσω καταλλήλων ακροφυσίων. Συστήματα πεπιεσμένου αέρα 
Τα συστήματα πεπιεσμένου αέρα εκκίνησης και χειρισμών έχει σχεδιαστεί βάσει των
απαιτήσεων των κινητήρων ντίζελ και των οπλικών συστημάτων.
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα υψηλής πίεσης και ένα σύστημα χαμηλής πίεσης.
Σύστημα αποστράγγισης (σεντινών)
Θα εγκατασταθεί ένα σύστημα αποστράγγισης ελαιωδών καταλοίπων σύμφωνα
με τις απαιτήσεις και κανονισμούς της IMO/MARPOL.
Ψυκτική εγκατάσταση τροφίμων Στο πλοίο προβλέπεται μία ψυκτική 
εγκατάσταση τροφίμων με ικανότητα να ψύχει τους ψυκτικούς θαλάμους τροφίμων.
Οι ψυκτικοί θάλαμοι τροφίμων θα έχουν την απαιτούμενη χωρητικότητα 
για προμήθειες για 25 ημέρες και 124 άτομα. Σύστημα πόσιμου νερού
Προβλέπεται η εγκατάσταση ενός συστήματος ποσίμου νερού με δεξαμενές 
αποθήκευσης χωρητικότητας μέχρι 40 t, συμπεριλαμβανομένων δύο μονάδων 
αφαλάτωσης αντίστροφης όσμωσης με 100% αυτονομία έκαστη. Σύστημα καυσίμου
πετρελαίου Προβλέπεται η εγκατάσταση ενός συστήματος καυσίμου με
αποθηκευτική ικανότητα άνω των 350 τόνων.Οι δεξαμενές αποθήκευσης 
διαθέτουν επαρκή χωρητικότητα για την κάλυψη των αναγκών των κινητήρων του
προωστηρίου συστήματος και των ηλεκτροπαραγωγών ζευγών. 
Τα καύσιμο μεταφέρεται στις δώδεκα (12) δεξαμενές αποθήκευσης 
πετρελαίου μέσω δύο Σύστημα επεξεργασίας λυμάτων 
Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα συνδυασμένο σύστημα αποτελούμενο 
από μονάδα κενού τουαλετών και μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, 
κατάλληλο για την εξυπηρέτηση τουλάχιστον 124 ατόμων.
Σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιάς με ψεκασμό Οι ακόλουθοι χώροι θα 
καλύπτονται από ένα σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιάς με ψεκασμό (σύστημα ομίχλης):
-Ενδιαιτήσεις
-Ηλεκτροστάσιο
-Διαμέρισμα βοηθητικών μηχανημάτων
-Κύριο μηχανοστάσιο
-Διαμέρισμα αεριοστρόβιλου
Ειδικές Δυνάμεις
Η Κορβέτα θα είναι εξοπλισμένη με δυο ταχύπλοα φουσκωτά σκάφη (RIB’s).
Η αποθήκευση και καθαίρεση των φουσκωτών σκαφών θα πραγματοποιείται
με την βοήθεια δύο τηλεσκοπικών γερανών.Παρέχονται ενδιαιτήσεις για
15 άτομα των ειδικών δυνάμεων
Οργανικό ελικόπτερο
Η Κορβέτα είναι σχεδιασμένη για την αποθήκευση και λειτουργία ενός ε
λικοπτέρου των δέκα τόνων (SikorskyS-70B Aegean Seahawk ή NH90).
Το σκάφος διαθέτει καταλλήλων διαστάσεων ελικοδρόμιο και υπόστεγο (Hangar).
Μηχανισμοί πηδαλίων
Η Κορβέτα είναι εξοπλισμένη με δύο ήλεκτρο-υδραυλικούς μηχανισμούς
πηδαλίων (naval rotaryvane steer inggear systems).
Το σύστημα περιλαμβάνει δύο ήλεκτρο-υδραυλικά πηδάλια τα οποία θα είναι σε
θέση να κινούν, σταματώντας και κρατώντας τα πηδάλια σε κάθε 
γωνία μέχρι τις 37° εκατέρωθεν του άξονα του πλοίου όταν αυτό κινείται 
με την μέγιστη ταχύτητα μπροστά ή ανάποδα. Σταθεροποιητές
Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα ζεύγος σταθερών πτερυγίων 
σταθεροποίησης (Non-Retractable Fin Stabilizer), καθένα  αποτελούμενο.
Πρωραίος προωθητήρας Για την ενίσχυση της ικανότητας ελιγμών του πλοίου 
προβλέπεται η εγκατάσταση ενός 
πρωραίου προωθητήρα με ισχύ περίπου 450 kW.
Ανεφοδιασμός εν πλω
Η Κορβέτα θα είναι εξοπλισμένη με δύο σταθμούς ανεφοδιασμού εν πλω 
(RAS stations) ένα αριστερά και ένα δεξιά.
Η εγκατάσταση θα είναι σύμφωνα με τη συνήθη πρακτική του ΝΑΤΟ.
Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Πλατφόρμας (IPMS)
Η Als®Class100 Κορβέτα
είναι εξοπλισμένη με ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Πλατφόρμας
(IPMS-UniMACS4000)το οποίο προσφέρει στον χειριστή την δυνατότητα
έλεγχου όλων των κυρίων και βοηθητικών μηχανημάτων καθώς επίσης τη
διαχείριση συντήρησης, διαχείριση της ασφάλειας, της διοίκησης και 
άλλες λειτουργίες που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του πλοίου.
Ολοκληρωμένο Σύστημα Γέφυρας (IBS)
Το ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Γέφυρας (IBS-UniMACS4000) 
θα αποτελείται από θέσεις εργασίας πολλαπλών λειτουργιών, servers και
αισθητήρες, που ενσωματώνονται σε ένα σύστημα αυτοματισμού πλοήγησης.
Ενδιαιτήσεις
Η Κορβέτα είναι εξοπλισμένη με χώρους ενδιαίτησης του πληρώματος για τη
διαμονή τουλάχιστον 124 ατόμων συνολικά –25% των οποίων θα είναι
γυναίκες.Διαμονή πληρώματος με υψηλό βαθμό άνεσης σύμφωνα με τις
απαιτήσεις του NATO ANEP -24 and ANEP-26:
Μελέτη Πλοίου
Για τη μείωση της αντίστασης του πλοίου προβλέπεται η ενσωμάτωση
ενός πρωραίου βολβού.
Η μορφή της γάστρας έχει σχεδιαστεί με βάση τις απαιτήσεις του 
προωστηρίου συστήματος, της ευστάθειας και της καλής συμπεριφοράς του σκάφους
στη θάλασσαΙδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο σχεδιασμό των πρυμναίων
γραμμών του σκάφους για την επίτευξη ομαλής ροής στις έλικες, 
μείωση των κραδασμών και της βελτιστοποίησης της απόδοσης της πρόωσης.
3D hull form view
Αποστολές
Οι αποστολές τις οποίες θα εκτελεί η Als®Class100 Κορβέταθα έχουν ως εξής:
Αποστολές Ακτοφυλακής
Η Κορβέτα θα παρέχει τη δυνατότητα για περιπολία και εφαρμογή 
της οικείας νομοθεσίας στη θάλασσα και να ανταποκρίνεται 
στις εικαζόμενες παράνομες δραστηριότητες που λαμβάνουν
 χώρα εντός των εθνικών ΑΟΖ και στην ανοικτή θάλασσα:
-Περιπολία και επιτήρηση
-Επιβολή του νόμου
-Επιβίβαση σε σκάφη
-Έλεγχος σκαφών στη θάλασσα
-Καθήκοντα συνοδείας Αποστολές Έρευνας και Διάσωσης
Το πλοίο θα είναι σε θέση να εκτελέσει αποστολές Έρευνας και Διάσωσης:
-Ναυτική έρευνα και διάσωση
-Επιχειρήσεις ανακούφισης καταστροφών
-Επιχειρήσεις εκκένωσης
-Ιατρικές αποστολές
Αποστολές Προστασίας Αλιείας
-Περιβαλλοντική και αστυνόμευση αλιείας
Αποστολές Υποστήριξης
-Παρουσία σε περιόδους κρίσης
-Επίδειξη σημαίας
-Παροχή υποστήριξης
-Μεταφορές εφοδίων
-Συλλογή περιβαλλοντικών στοιχείων σε καταστάσεις καταστροφών
-Εκπαίδευση
Πολεμικές επιχειρήσεις
Η Als®Class100 Κορβέτα, θα είναι σε θέση να διεξάγει τις παρακάτω
πολεμικές αποστολές / επιχειρήσεις:
-Επιχειρήσεις έναντι ασύμμετρων απειλών
-Αντιαεροπορικές επιχειρήσεις (AAW)
-Επιχειρήσεις εναντίον στόχων επιφανείας (ASuW)
-Επιχειρήσεις ναυτικής υποστήριξης πυροβολικού
-Ηλεκτρονικές επιχειρήσεις
-ηλεκτρονικός πόλεμος (EW)
-Ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις (ASW)
Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Μάχης
Η Κορβέτα είναι εξοπλισμένη με ένα σύγχρονο και Ολοκληρωμένο 
Σύστημα Διαχείρισης μάχης (CMS), αποτελούμενο από όπλα, 
αισθητήρες, συσκευές επεξεργασίας δεδομένων, συστήματα πλοήγησης, 
επικοινωνίας και διοίκησης.
Κέντρο Πληροφοριών Μάχης (CIC)
Το κέντρο Πληροφοριών Μάχης (ΚΠΜ) θα περιέχει όλο τον απαραίτητο
εξοπλισμό για τη λειτουργία του πλοίου, δηλαδή τη διοίκηση, την επικοινωνία,
τον έλεγχο της περιοχής, την ανίχνευση, εντοπισμό, παρακολούθηση και
ταυτόχρονη προσβολήστόχων αέρα, επιφανείας και υποθαλασσίων,
 εκτέλεση βολών πυροβολικού, εμπλοκή όπλων μικρής εμβέλειας, πυραύλων
και χρήση αντιμέτρων.
Όπλα
Η Κορβέτα θα είναι εξοπλισμένη με ένα οπλικό σύστημα που αποτελείται από:
Κύριο πυροβόλο: 1 x 76 / 62 mm Super Rapid gun with STRALES kit
Δευτερεύον πυροβόλο: 2 x MARLIN 30 mm or2 x Rheinmetall27 mm or
2 x 20 mm Naval Guns
Πρυμναίο όπλο(CIWS): 1 x 35 mm MILLENNIUM gun or
1 x (PDMS) RAM 21 cells or 1 x SEARAM 11 cells
Όπλα για Ασύμμετρες απειλές: 2 x 12.7 mm HITROLE Automatic Machine guns
Πύραυλοι επιφανείας-επιφανείας: 2 x 4 SSM EXOCET MM40 Block3 or
2 x 4 SAAB RBS 15 Mk3 or2 x 4 SSM Harpoon Block 2
Κάθετα βλήματα Επιφανείας-αέρος: 1 x Mk 41 Vertical Launching System
(Mk 41VLS-8 cells) or1 x MBDA VLS SYLVER A-50 (8 cells)
Τορπίλες: 2 x 324 mm MK-32 Triple Launchers for MK-46 or2 x MU90 torpedo
Ηλεκτρονικά αντίμετρα (ECM): 2 x Scorpion2
Αντίμετρα: 2 x MASS decoy launchers + 2 x WASS C310 Anti –
Torpedo Counter Measures
Ελικόπτερο: Flight deck + Hangar for Sikorsky S-70B-6 Aegean Seahawk10 t helicopter

Αισθητήρες
Η Κορβέτα θα είναι εξοπλισμένη με τους παρακάτω αισθητήρες:
−Ένα Ολοκληρωμένο Ιστό (I-
Mast 400 –Phased Array PAI) ο οποίος θα ενσωματώνει την πλειονότητα 
των αισθητήρων και των συστημάτων επικοινωνίας. Ο Ολοκληρωμένος Ιστός θα
επιτρέπει τα συστήματα αυτά να έχουν την καλύτερη δυνατή οπτική επαφή
και τις ελάχιστες παρεμβολές.
Σταθερό σόναρ
-Hull mounted sonar (KINGKLIP)
Συρόμενο σόναρ
-Towed Array VD Sonar (CAPTAS NANO)
−Υποσυστήματα ραντάρ πλοήγησης
−Υποσυστήματα ελέγχου πυρός
-Εσωτερικές και εξωτερικές επικοινωνίες


ΠΗΓΗ: http://defencenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: